Do našeho systému jsme úspěšně integrovali novou verzi měření konverzí od Heuréka group. Tato integrace zajišťuje plnou kompatibilitu s vylepšeným analytickým rozhraním Heuréky. Více v článku.
Informace jsou z mailové komunikace, pokud potřebujete vědět více obraťte se přímo na Heuréku.
Díky naší integraci stačí se pouze přihlásit do administrace e-shopu. Provedou se automatické opravy a nahrají se nové funkce.
Je nutné provést aktualizaci systému. Klikněte na tlačítko nainstalovat aktualizace, případně nás kontaktujte v případě potíží.
V našem systému proběhly potřebné úpravy pro zajištění kompatibility s novým měřením Heuréky. Veškeré změny v uživatelském rozhraní a nové funkce jsou dostupné přímo v administraci Heuréky.
V některých případech jsme zaznamenali, že u některých zákazníků se změnil API klíč pro měření. Je potřeba ho v administraci e-shopu v předvolbách změnit.
Toto jsme zazmanemali a v současné době řešíme.
Nevím zda dělá všem nebo jen mě tak dávám sem. Můžu se zeptat po instalaci kodu a testovací objednávce na heurece v administraci mám toto: Chyba při měření konverzí
Za posledních 7 dní evidujeme 1 objednávku s chybnými údaji. Objednávky s chybou nemusí být správně zahrnuty do statistik konverzního měření. Doporučujeme ověřit, zda váš měřící kód odpovídá dokumentaci.
Upozornění
Celková cena objednávky se nerovná součtu cen jednotlivých produktů
děkuji
Dobrý den, děkuji za zpětnou vazbu. Psal jsem Vám mail. Jste zatím jediný, kdo tuto zkušenost sdílel. Pokud budeme vědět, zda něco odesíláme špatně rádi provedeme úpravy. Dle mě dostupných zdrojů je nové měření založené na 3rd party cookies s pomocí parametru hgtid - podobně, jako to dělá Google s GCLID nebo Facebook s FBCLID. Obecně vzato pokud je něco v rámci cookies 3. stran, tak to lze lépe blokovat...
Nám to píše to samé
Objednávky s chybnými údaji
ID objednávky Závažnost Popis Datum
133137
Upozornění
Celková cena objednávky se nerovná součtu cen jednotlivých produktů 04.12.2024, 11:14
133136
Upozornění
Celková cena objednávky se nerovná součtu cen jednotlivých produktů 04.12.2024, 11:07
Dobrý den, děkuji za info. Píši Vám i mail. Jsem přesvědčen, že z našeho systému věci odchází tak jak mají dle dokumentace. Zkusím se spojit s Heruékou a celou záležitost dořešit, ale ze zkušenosti vím, že to je na delší dobu.