Audit eshopu

V případě, že Váš eshopu nefunguje tak jak má, existuje nějaký problém, který Vám brání v obchodování.

Proto má audit e-shopu za úkol objektivně zhodnotit Váš e-shop z více pohledů, aby mohl majitel provést nápravné kroky. Výsledkem auditu e-shopu je auditorská zpráva pro zadavatele e-shopu, která kromě zkoumaných kritérií a jejích výsledků obsahuje návrh řešení.

V praxi se u auditu e-shopu zkoumá:

  • technický pohled (validita, SEO, rychlost odezvy, atd.)
  • pohled zákazníka (vzhled, ovladatelnost, ceny, komunikace, reklamace, atd.)
  • pohled majitele (požadavky a potřeby, příčiny problémů)

Potřebujete poradit ? Audit eshopu

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací
Vámi zadané údaje budou použity pouze k vyřízení Vašeho dotazu