Významná aktualizace: Stahování poboček zásilkovny

Systém pro stahování poboček Zásilkovny prošel monitorováním a optimalizací. Více informací v článku níže.

Zásilkovna se dlouhodobě řadí mezi nejpreferovanější způsoby doručení ve vašich e-shopech, přestože v poslední době sledujeme mírný pokles jejího využití. V uplynulých týdnech však někteří zákazníci zaznamenali pomalé nebo chybné načítání seznamu poboček. Situaci jsme nepřetržitě sledovali a na základě zjištěných dat jsme prováděli drobné úpravy.

Současný stav

Dnes jsme implementovali další zásadní úpravy nutné pro bezproblémový provoz. Tyto změny zároveň pokrývají požadavky z nových obchodních podmínek Zásilkovny, které brzy nabydou účinnosti a jejich nedodržení je spojeno se sankcemi.

Seznam poboček se nově aktualizuje na pozadí, nikoli až při zahájení nákupu, jak tomu bylo dříve. Díky tomu se pobočky v košíku načítají podstatně rychleji a zvyšují uživatelský zážitek z nákupu. Aktualizace probíhají několikrát za den, pokud na e-shopu zaznamenáme aktivitu (za určitých okolností ji mohou vyvolat i boti).

Doporučený postup nastavení

Pronajaté e-shopy

K uplatnění posledních změn je potřeba přihlásit se do administrace e-shopu. V sekci dopravy lze také zvolit možnost „Smazat stažené pobočky – pro nové načtení“.

Odkoupené e-shopy

Pro zavedení nejnovější verze je třeba stisknout tlačítko „Nainstalovat aktualizace >>“, i když se zobrazuje šedě (v tomto případě barva neznamená, že aktualizace nejsou potřeba).

V sekci dopravy lze také zvolit možnost „Smazat stažené pobočky – pro nové načtení“.

E-shopy, které nemají delší dobu zakoupené aktualizace

Pokud vás tato funkce zaujala a chcete ji využít, dejte nám vědět. Rádi s vámi probereme vaši současnou situaci a připravíme řešení výhodné pro obě strany.

Závěrem

Pokud po této aktualizaci narazíte na jakýkoliv problém, napište na info@shop5.cz a postaráme se o jeho vyřešení.

Od několika provozovatelů e-shopů často slyšíme, že z různých důvodů od Zásilkovny odcházejí. Rádi bychom proto veřejně zjistili, zda se to týká i vás a ke kterému přepravci případně přecházíte. Vaše odpovědi nám pomohou rozhodnout, zda má smysl napojit další dopravce přímo přes API a zrychlit tak expedici zásilek k zákazníkům.

Náš systém již nyní podporuje přímé napojení na Zásilkovnu a můžeme také zpřístupnit služby Balíkobot nebo Go-balík.

Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací